Merhaba bebeğin 10 günlük. Sütüm geliyor. Bebeğimi 2 saate bir uyandırmaya çalışıyorum. Max 3 saat oluyor. Tek göğüsten başladığınızda uyandığında tekrar aynı göğüse mi devam ediyorsunuz. Bu şekil yaptığımda diğer göğsüm çok şişiyor ve hassas oluyor. Araştırmalarıma göre her emme istediğinde değişerek verin diyor. Fakan bu şekilde sürekli ön sütü vermiş olmaz mıyım? Birde min 15 dk emiyor bebeğim. Normal midir? Maks 25.