Arkadaşlar, artık bıktım ne yapacağımı bilmiyorum, 1 buçuk aydır geçmeyen bir öksürüğü var, bronşit başlangıcı dendi hastanede yattık buna rağmen geçmedi ve hala öksürük ilaçları kullanıyoruzz. Ve geçmemesinin sebebi maalesef ki ter, sucuk gibiyiz genelde geceleri kalkıp kalıp üstünü değişiyorum sürekli bez koy değiştir sıcak bezler koyuyorum sırtına ama nafile sıksam suyu çıkıyor kıyafetlerin nevresim yastık islanıyor sürekli üst değişiyorum ama uyursam o ter üstünde kurursa bu defa buz gibi oluyor omuzları filan üşütüyor ve sürekli hastalık kendini yeniliyor.. siz ne yapıyorsunuz böyle bi durumda allah aşkına yaa ve her yer aynı ısıda yanıyor yanii ben çözemedim.. öksürük içinde dolay çözümleriniz varsa dinlerim. Teşekkürler ☺️