Beren kızım 19 aylık oldu ben sürekli konuşuyorum şarkı söylüyoruz yabancı çizgifilm açıyorum beraber oynayarak öğreniyoruz, kaşığı tutması daha sağlam olsun diye kaseye makarnalar koyup tabaktan tabağa aktarma yaptırtmıştm şimdi çorbayı bile dökmeden içebiliyor, tencereyi streçleyip kürdan vermiştm teker teker saplıyordu, şu sıralar kitap okuyoruz kalem tutmayı öğrenmeye çalışıyoruz meyve yapbozu aldım onların adlarını renklerini öğretiyorum o yerlerine düzgünce yerleştirmeye çalışıyor, şu yelli boncuklu oyuncak vardı ya adı aklıma gelmedi şimdi onun karışığını aldım biraz bi tık zor olanı fazla dolambaçlı boncukları onda ilerletiyorz, tencere ve plastiklerden orkestra kurup tahta kaşıkla ritim tutuyoruz, ama genel olarak dağıtıyor çekmeceler dolaplar hep yerlerde bide bi arabası var oyuncak kedisiyle ayısı var onlarıda koyuyo bende onları çekiyorum🤦🏻♀️baznde işte kediye ayıya falan yemek yediriyo doktor seti var iğne yapıyo sırtını falan dinliyo dönüp bana bişeler mırıldanıyo öyle geçiyor bizde