Nurci kuzeyanne_ ilk hamilelikte plesanta aşağıdaydı ve suyum azdı doğuma kadar da çıkmadı yukarıya ikinci hamileliğimde hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
kuzeyanne_ neolmusyaani senin plesanta doguma kadar yukari cikmis miydi canim sezeryan dogum mu yaptin sende?
kuzeyanne_ Birranneee34 canim benim ilkinde asagidaydi yukari hic cikmadi sezeryan oldum bu yuzden ikincidede asagida olabilirmis simdi 10 haftalik hamileyim ayni seyleri yasar miyim diye korkuyorum
Nesoooolera kuzeyanne_ Benimkide ilkte normal ikincide previa yüzünden sezeryan oldu yine olurmuş sanırım çok korkunç zamanlar geçirdim ağır kanamalar daha düşünemiyorum bile bebek
neolmusyaani kuzeyanne_ evet 30. Haftadan sonra yukarı çıktı norml dogum yaptm ben.. çıkmazsa sezaryen demişti doktor
Birranneee34 kuzeyanne_ yani absürt birşey yapılmadığı sürece sorun olmuyor. Ağır kaldırmak ilişkiye girmek çok fazla yürümek yada ayakta kalmak vs gibi . Ama benim bir çocuğum daha olduğu icin bunlarin hepsini de yapmak zorunda kaldım. Rabbim koruyor
kuzeyanne_ Birranneee34 benimde 14 aylik bir oglum var inslh sorunsuzca geciririm hamileligi cok tesekkur ederim canm
milletsanakanalizemiolacak mervet10 kız 1 sene önceki postu niye hortlattın 🤣🤣 benimde ilk gebelikte previa vardı biraz yukarı çıkmıştı normal doğurdum gezme eski postlarda bebeğim kendin post aç güncel yorum yaparız 🙈🤣
kuzeyanne_ mervet10 çıkmadı canım sezeryanla dogum gerçekleşti.Benim 2 hamileligim oldu .Oğlun 2 yaşında kızım 5 aylık.Ikisiindede plesanta asagidaydi doğuma kadarda hep orada kaldı sezeryan oldum
milletsanakanalizemiolacak mervet10 Canım üste çıkması için açtığın postun altına kendin yorum yap arka arkaya sonra üste çıkar. Senin previa mı var
mervet10 milletsanakanalizemiolacak ilki cıkmışmıydı peki yukarı hep aşağıda olarak mı bitirmiştin gebeliği