ialbayrak98 52 günlük bebeğim 0-6 avent emzik verdim öğürüyor acaba ağzına büyük mü geldi ? Daha sonralardan emziğe alışan var mı ?
Umutveannesi ialbayrak98 alışabilir. Oğlum da ilk başlarda çok öğürdü attı ama zorla vermedim. Sürekli teklif ettim öğürüp atınca hemen geri vermedim bir kaç saat sonra verdim yine öğürdü attı derken 45 günlük falandı tuttu emziği
9595959 ialbayrak98 Bizimde aynı emzik fakat öğürünce değiştirdim yine öğürdü yine çıkardı bıraktım artık vermeyi
bakkalemzigi Bizimki de öyleydi philips verdim öğürüyordu bakkal emziği aldım damaklı onu da tutmadı tutmadı 3. Ayın tuttu sonunda 🤣
[silindi] bakkalemzigi okadar mutlu olmussunki adini bakkalemzigi yapmissin ahhaha supersin 😂 keske benimkide tutsa ya buyuk rahatlik
[silindi] bakkalemzigi darisi basimiza insallah usanmadan hala hergun teker teker teklif ediyorum emzikleri insallah birini tutarda bende rahatlarim😁
Qunqnir Sevmeyen bebiş sevmiyor galiba ya. Bence en çok ilk aylarda lazım zaten 3-4 aydan sonra alıştırmanın anlamı yok bu sefer de bıraktırması olacak. En başta tutsa o zahmete değerdi de
Prensesannesi32 ialbayrak98 benim kızım şuan 5 aylik hiç almadı kaç emzik denedim ogurme kusma ile son buldu hep bende ısrar etmeyi bıraktım ama biberonda kullanmıyor onda da aynı tepkiyle karsilasiyorum