Öncelikle merhabalar. Bebeğim 40 günlük ve 2 gündür yoğun şekilde gaz sıkıntısı çekiyor. Ben kendim yeme içme olarak dikkat ediyorum rezene kaynatıp içiyorum, bebeğime masaj yapıyorum ama yeterli gelmiyor. Daha önce biogaiga gaz damlası aldık fakat hiç bir şekilde iyi gelmedi tam aksine çocuğum daha ağır sancılar geçirdi ve uyku düzeni mahvoldu. internetten araştırdığımda bu sorunu yaşayan bir çok anne olmuş. 330 TLye alınan bir damlanın böyle olmaması gerekiyor bebek bunlar daha,insan neye güveneceğini şaşırıyor. Kullanıp ciddi anlamda memnun kaldığınız gaz damlası önerisi olan varsa çok mutlu olurum