Bebeğim 29 Mayıs doğumlu daha yeni 3 aylık oldu. Gün içerisinde sürekli mızırdanıyor, ağlıyor çok huysuzz bir bebek. Doktora götürsemde bir sorun olmadığı söylendi. Fakat artık psikolojik olarak bitmiş durumdayım. Konu hakkında deneyimi olan anneler yazabilir mi