Bnsu14 Merhabalar, oncelikle hic korkmayin ve gec kaldik diye dusunmeyin hala yasi uygun ve bence cok iyi yapmissiniz. Oğlum 23aylikken sunnet oldu, hic zor gecmedi biraz agrim var dedi ama 2gune ziplamasina devam etti, cok cabukta iyilesti, doktorunuzun dedigi seyleri uygulamaniz kafi, krem vermisti bize sadece onu surduk, bezini de taktik herhangi bir sorun yasamadik. Kolay gelsin simdiden gecmis olsun🌺