Dogam41018 oğlum 7 aylıktan bu yana sık enfeksiyon geçirdi sadece bu iki ay hiçbir sıkıntı olmadı derken kasım sonu tekrar enfeksiyon geçirdi ve nötrofil değerleri wbc değeri falan hep düşüktü diğer enfeksiyonlarda öyle olmamıştı hastanede yatırdılar ve bi iğne yaptılar gc-sf gibi bir adı var o iğneden iki gün sonra kan aldılar değerler normalde döndü ve taburcu olduk 10 gün sonra kontrole gittik değerler normal çıktı ama bizde kontrol altındayız aylık gideceğiz şuan 1 yaşında inşallah düzelir hiçbir sıkıntı çıkmaz sizede geçmiş olsun inşallah düzelir