Eminelif20 annem bir kaç sene önce bakmıştı ikiz bebek. Sadece bebek bakımıyla ilgileniyordu, yemeklerini annesi önceden hazırlıyordu, annemde ısıtıp yedirip topluyordu bulaşıkları makinaya diziyordu ama ekstra ev işi yapmıyordu o şekilde anlaşmışlardı. Yani ikiz bebek bakımı zaten zordur bilmiyorum ekstra ev işini de kabul eden var mıdır. Sigorta yaptırmamıştı annem ama ücretini de almamıştı tabi bu dediğim 4 sene önce falandı