elife1 merhaba,benim kızımda 3 aylık.Ben ilk önce uyumazdan yarım saat evvel emizdiriyorum ve saati takib ediyorum 1 saat -1 saat 15 dak uyanık kaldıkdan sonra hemen odasına götürüb yatırıyorum.Birde esniyormu esnemiyormu ona bakıyorum, biraz sallıyorum sonra uyuyor.En önemlisi uyanık kalma süresi 1 saat olmalı yoksa dahada huysuzlaşıb uyumuyor.Sende dene belke işe yaradı