Kızlar 2 gün önce ates üsüme titreme vs doktora gittim sol goğsümde aşırı agri olmustu bn süt sıtmasıdır diye dusundum yani mastit diye kan ve idrarda enfeksiyon cikti gögsum de sislik vs olmadigi icin mastit demediler agri devam dieyor o gogsumle emzirmemeye calisiyorum ve bugün aşırı kasıntı var acaba neden oluyor mastit mi diycen sislikte yokkmastit olsa bebek emzirilirmi bilgim yok o yuzden soruyorum