2prnses1prens bizde zeytinyağlı yaparız salça koyarız
Et falan olmaz içinde sadece
Soğanı zeytinyağında kavurun kapy biber doğrayın kavurun çok yakışıyor sonra fasulyeleri ekleyin( ben fasulyeleri ortadan ikiye dilerwk yapıyorum zeytinyağlı yapacaksam). Fasulyelerib rengi koyulasana kadar biraz uzun kavurun
En son 1 domates ve 2 dis sarımsak ekleyin tuzunu atın 1 2 küp şeker veya 1 tatlı kaşığı toz şeker ekleyin birkaç damla limon damlatın biraz salça koyun
Çok az isterseniz su ilavesi yapın isterseniz kendi suyunda pişsin
Salça ve yagunu cok koyarsanız zor pişer o yüzden salçayı sonra ekliyorum.ben
Piştikten sonra yine birazcık zeytinyağ gezdirin üstünden.
Daha biraz once yaptım hep bu şekilde yapalım zeytinyağlı.
Bazen de kıymalı yaparım oda güzel oluyor
Etli pek sevmiyorum