momyy_ Yenidoğan bebeğime günde iki kere 60cc mama veriyorum kabız olmuş acaba mamadan mi benim yediğim bişey mi yapmıştır
ENAU momyy_ bizde de kabız yapmıştı değiştirdim.kabızlığı için de zeytinyağı veriyordum çay kaşığının yarısı kadar
Eailesi4 momyy_ bende o mamayı kullanıyordum doktorumuz gaz içinde kabızlık içinde günde 2.3 kere bir çay kaşığı koyabilirsiniz demişti yoğun bakımda ki bebeklere bile bu şekilde yapıyorlarmış hem daha çabuk toparlar demişti
Ballloglum momyy_ evet bize de yaptı. Ama comfort a geçtik kabız olmadı bi daha. Comfort daha iyi. Sindirimi kolay bi mamaymış
aybikreis [silindi] Evet yapıyor, benmde kullanıyorum kabız olmaması için zeytinyağı koyuyorum içine. Mamanın içeriğini beğendiğim için değiştirmeyi hiç düşünmedim