annedemir 8.ay kontrolümüzde hemşire ba-ba de-de gibi heceleri söylüyor mu diye sordu. Bebeğim şimdi 9 aylık ama böyle sesleri çıkarmıyor çıkarması mı gerekiyordu sanki erken değil mi
Semaaa39 annedemir oğlum 7aylıkken falan başladı. Şuan 8 aylık dede mama meme vs aöylüyor. Acıkınca uykusu gelince direk meme me mee diyor
beyzzsenturkk_ annedemir kızım 7 aylık 6,5 aylıkken baslamıstı bize de doktor bu tür genel şeyleri soruyor yapabiliyor mu diye
annedemir beyzzsenturkk_ bize de sorunca şaşırma sebebim benim oglum henüz hic hece ya da ses cikarmiyor. agliyoruz bol bol🤭
annedemir atlassmoms benimki herhangi bir hece ya da ses cikarmiyor demek ki normalde cikarmasi gerekiyormus🙏🏻
atlassmoms annedemir yani her çocuğun gelişimi farklı diye düşünüyorum ben sürekli baba dedim inadına demedi ne zaman bıraktım onu zorlamadım o zaman demeye başladı
annedemir atlassmoms kesinlikle hiç kıyas yapacak biri değilim ama bu aylarda söylendigini dahi bilmiyordum birden endiselendim