Araştırma içinde olduğum için yazıyorum Gebze deyim eczaneler tabanca ile deliyordu ama artık yasak cezası var dediler 2 gün önce kuyumcular deliyor dediler onlara da sordum 1 yaş öncesi olmuyor dediler çarşı da pisinğçilere sordum randevu aldım akşama iğne ile delecek inş