Seydaaa5 Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu adet dönemimde bir sene içinde sıkıntı yaşamamıştım her ay düzenli gelirdi fakat son 2 aydır 15 günde bir adet olmaya başladım basına gelen var mı sebebi nedir