İcra dosyası olsa telefona mesaj ile mi gelir kızlar. Sürekli hem bana hem babama mesaj gelip duruyor. Dolandırıcı olduğunu düşünüyorum ama çok fazla gelmeye başladı. Aradığım da da yüzüme kapatıyorlar. Bilgilenmek amaçlı soruyorum icra dosyası olsa eve kağıt gelmiyor mu. Cebe mesaj gelmez değil mi ?
Geçen sene babamı bu konudan kaynaklı arayıp durmuşlardı. O sırada da babam yeni kanser hastalığına yakalanmıştı hastalık ile uğraşırken bu tip insanlar arayıp duruyordu bizde hastalıkla uğraşıyoruz bunlarla uğraşmayalım diye parayı göndermiştik dosya kapandı demişlerdi. Aradan zaman geçtikten sonra tekrar aynı dosya ile birsürü yer arıyor ben ytırdım ücreti deyince dekont istiyorlar aynı yer bidaha aramıyor. Mesajlardan bıkkınlık geldi artık.