Deniz_4773 Kızlar ben doğum yapacam da Bebek bezi olara olarak bimde satılan jenny markasını aldım ama emin olamadım iyimi kötü mü kullanan varmı aranızda
1515g Deniz_4773 kullanmadım ama eşim bim de çalışıyor herkes kapış kapış alıyor diyor ama bilmiyorum
Linahilal Deniz_4773 ben hayla kullanıyorum yenidoğan olan biraz ince gibi ama sonraki ⅔ numaraları çok güzel bebeğim de alıştı pahalı almaya gerek yok bence