İyi güzel fazla miktar da para verip aldım ancak 22 derece gibi bir odada içine ne giydirsem bilemedim kısa kol zıbın üstüne uzun kol zıbın ve tek alt. Bu şekilde üşüyor gibi sanki .. bir de bu tulum polyester yani resmen polarmış yahu!! 😦 sizler ne yapıyorsunuz 😟