Buketyaren Beyzanrrrr dip boyası yaptırmayın diyorlar ben 6.aydan sonra boyamıştım doktorunuza sorun isterseniz ilk sütü de sağıp dökmek gerekiyor
Tosbaninannesi Beyzanrrrr ben boyadan önce iyice emzirmistim 2 falan emzirmedim doktorumuz bir sakınca olmaz demişti bize
Beyzanrrrr Buketyaren saçım doğal siyah ombre tarzı yaptrmayı düşündm dipten yapıyorlar onuda .. Hiç riske atmim kalsın 6 7 aylıkken yaptırayım o zaman 🤷♀️