Nesocan diş değildir demişsiniz ama olma ihtimali yüksek. Eğer ki kulak,boğaz,idrar yolu enfeksiyon vs yok ise azı dişi filan olabilir.
oğlum 12ay 28 günlük araları 20 gün sanırım. 6 aylıkken ilk dişi çıkarttı tam 180 günlüktü,4 aydan beri kulak kaşır eller ağızdaydı. Ön alt dişleri çıkartırken öyleydi ama üst dişlerde ateş yaptı mesela.
10 aylıkken 7-15 gün süren yememe dönemlerimiz oldu.Gün gün saydım 17. Gündü dün,ya çorba içiyordu zoraki ya da yoğurt ve az sebze vs...Sürekli emme durumu,huzursuz huysuz.Saat 4 anca uyudu.Kulaklarını yırtacak gibi.Diş jeli kullanmıyorum fayda etmemişti.Peşi sıra 3 azı birden patladı,4. De bu gece patlamış.Bir de azı dişin yanından da kabarmış başka bi diş.Aynısı bana olsa bende yemezdim heralde.Benim oğlanın duruma çok benziyor anlattıklarınız.Azı diş serüveni 2,5 ay kadar sürdü anca patladılar.
Umarım sizinde diştir hızla ağrısız geçsin yavrunuzun.