2 yaşında ve 2 bucuk aylık oğluşlarımla eşimle yarın aksam yola cıkıcaz 3 ay önce otel ayarlamıştık.
Ay hem cok heyecanlıyım, hemde cok korkuyorum yol nasıl gecicek, tatilde durmazlarsa napıcaz. Gerçi gece cıkcıaz ikisini de oto koltuğunda uyurlar ondan korkmuyorum ama, ya orda hastalanırlarsa, durmazlarsa diye korkuyorum insallah güzel geçer diyprum 🙏 var mı çocukluğuyla tatile giden nasıl geçti en cok ne laızm oldu. Beni neler beklıyor Tecrübelerinizi paylaşır mısınız