Merhaba bebeğim de inek sütü protein allerjisi var ilk baş Bebelac pepti junior kullandk kusmadan dolayı evolvia rp2 kullnyrz ama sanırım içindeki soyaya yada pirincede allerjisi var Aptamil pregomin syneo kullanmayı düşünüyorum kullanıp memnun olan var mı