Omerinannesii ben beşinci ayda doktor tavsiyesiyle başladım anne sütüne en yakın besin yoğurt olduğu için ben yoğurtla başlatıyorum demişti doktorum ama alerjik bir besin olduğu için yedi gün dene dedi bende
İlk 5 gün yoğurt (1.gün 1 çk, 2.gün 1 tk, 3.gün 2tk sonrası aynı)
Sonra kabak, patates, havuç, enginar, semizotu, avokado, bezelye verdim. Sebzeleri sevmese bile karışım yapmadım çünkü doktor kabağın kabak olduğunu tadını bilsin dedi, yanına bir tatlı kaşığı yoğurt koydum ki beğenmediğinde ara kaşık yoğurt verdim. Sonra meyvelere geçtik muz, armut, erik, şeftali, üzüm verdim. Meyve verirken sebzelerin tadını unutmasın diye meyvelerin yanına eskiden tattırdığım sebzelerden azar azar koydum arada ondan da verdim. Bu süreçte zaten altıncı aya girdik. Sonra doktorum altıncı ayda çilek tattırmamı söyledi çünkü alerjik besinleri erkende vücutla tanıştırmak daha iyi oluyormuş vücut bağısıklık kazanıyormuş yeni yapılan araştırmalara göre. Yumurta sarısı labne peynir zeytin lor peynir tattırma zamanlarımıza da gelmiş olduk altıncı ayla birlikte. Sabah kahvaltı ve öğleden sonra ikindi de yemeği var şu anda. Onlarda da sabah 1 yumurta sarısı, 2 zeytin kabuğu soyulmuş çekirdeği çıkartılmış ve geceden tuzunu salması için suda bekletilmiş, bir tatlı kaşığı kadar lor peynir ya da labne. İkindi yemeğimiz de toplamda bir çay bardağı olacak şekilde sebze püresi, meyve püresi ve ya yoğurt ben yine orada da yarım yarım yapıyorum mesela yarım çay bardağı sebze püresi yanına yarım çay bardağı yoğurt gibi. Şimdilik bu şekilde yedinci ayda akşam öğününe de geçeceğiz ve o zaman da çorbalar olacak