Kızlar selam bebeğim 12 günlük sürekli emmek istiyor memeden ayrılınca ağlıyor 45 dk emdiği oluyor beşiğinde zar zor uyutuyorum uyuyorsa yarım saat olmadan uyanıyor göğüsümde ve memede uyumayı daha çok seviyor uyurken emzik veriyorum kabul etmiyor su bile kendim alıp içemiyorum doktorlar bu zamanların normal olduğunu söylüyor alışkanlık olmadığını alışkanlıkların 3. Ayda başlayacağını benim gibi annede çok yaşadığını söylüyor kimisi 1 ay kimisi 3 ay bu süreçte neler yaptınız anneler☺️🤍