Kızlar bebeğim 15 ay 17 günlük geceleri o kadar çok emmeye kalkıyor ki artık sinir sistemim çöktü sürekli her gün kafam agriyarak ve yorgun bi şekilde uyanıyorum gün içinde hiç bişey yapasim bile gelmiyor bebeğime verimli olamıyorum memeyi ne zaman kestiniz acaba erken mi daha gece beslenmesini de biraktiramadim meme almadan sakinlesmiyor asla çok yoruldum artik ruhen. Doktor 18 ayda sonlandır dedi bana ama artık dayanamiyorum uykusuzluğa ve bir yanımda bebeğime kıyamıyor ne yapacağımı şaşırdım 🤦