Egelihayat Arkiidesslerrrr oğlum uykuda çok agliyor niye bilmiyorum normalmi bu durum 5ay18gunlik. Uyuyor ama surekli bi huzursuz beşikten yanima aliyorum.artik pis pis yapiyorum kucagimda oyle uyur.olduk .tabi hep yorgun oluyorum.artik.
Ygtek Egelihayat ya benim oglumda 3 bucuk aylık aynı sekilde gündüz sürekli uykusunda ağlıyor pişpişliyorum öyle geri dalıyor ama belki 10 defa oluyor bu
Egelihayat hsyn uyutuyorum zirt pirt agliyir dokununca ellerimde uykuda oynuyor, gün icinde heeep mız mzzz
suesmom Bu 5. Ayda da bişey var galiba hepimizin bebeği böyle . Geçer inşallah da huzurlu uykulara kavuşuruz 🙏😊