nalanzkaplan aynı durumdayiz sizinle
KPSS şartı varyine diye biliyorum
Bende lisanstan mezun olmadan önce kpss önlisans a girdim bir de dhbt sınavına girip kurslarda hocalık yapmayı çok istiyordum. Kpss önlisansa girdim o sene dhbt başvurusu yapmayı unutmuşum. Kpss önlisans 2 sene de bir yapılıyordu
Ondan sonra da zaten lisanstan mezun oldum
Öyle kaldı kpss lisans zorlicagi için bidaha da girmedim n