Masalyanki35 15 aylıkken yaptırdık,eve 1 saat sonra geldiğimizde normal hayatımıza devam ettik çok şükür yani ağrı sızı hissetmedi. Eve gelir gelmez pedifen vermiştim acısı çok olmasın diye doktorumuz önermişti. Başka da vermedim. Ara ara koşturdukça acıyordu ama neresinin neden acıdığını bilmediği için unutup gidiyordu. Sizinki 8 aylık çok küçük, en geç 2-3 güne geçer sıkıntı yapmayın. Biz banyomuzu da 4.gün yaptırdık sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Denize de girebilir diye düşünüyorum tuzlu su mikrop da kapmaz sanırım. Yine de doktora danışın isterseniz