Kızım 9.5 aylık 15 gün önce alttan ilk dişi patladı. Diş patlamadan önce ishal yaşadık şimdi ishalimiz durdu çok şükür ama iki haftadır kızım işaret parmağı ile boğazına dokunuyor tam gırtlak üzerine. Acaba giydirdiğim kıyafetler boğazını mı rahatsız ediyor diye kıyafetlerine de dikkat ediyorum ama gün içinde mutlaka yapıyor aynı hareketi. Aranızda bu durumla karşılaşan oldu mu acaba ? KBB uzmanına götürmeli miyim ?