Crnkzy benim kızımda ben ikinci aydan dördüncü ayına kadar aptamil prosyneo kullanmıştım doktor tavsiyesiyle. Probiyotikli bir mama olduğu için bağırsak düzenleyici. Kızım her gün düzenli kakasını yapardı mamayı kullanırken. Sma kullanmıştım onda kabız yapmıştı mesela her mama her bebekte farklı etki yapıyor