Merhaba arkadaşlar. Benim 1.5 aylık bir oğlum var ve yaklaşık 10 gündür falan mama ile besleniyoruz. Doktorumuzun önerisiyle evolvia kullanıyoruz. Şimdi benim bi sorum var. Oğlum kakasını yaparken anlık kızarıyor ayaklarını diretiyo kaskatı oluyo sanki zorlanıyor gibi. Ama kakasını yapıyor kabız olsa yapmaz diye düşünüyorum. Göbeğine saat yönünde masaj yapınca ağlıyor. İlk çocuğum tecrubem de yok. Acaba neyi vardır gaz mı yoksa mamadan mi acaba