elif2424 Bugün 6.gün yan yatamıyorum sanki karnımın içinde bişey var o baskı yapıyo sadece düz yatabiliyorum oturur pozisyonda tek yastıklada yatamıyorum yoksa geri kalkamıyorum bu şekilde kalıcam diye korkuyorum 🥴 ne zaman düzene girer ki bu
Duyguseli_12 elif2424 1 ay sonra anca yüz üstü yatarsın yada yan şuan olabildiğince oturur pozisyonda uyumaya çalış kalkıp gezmen daha kolay olur ben doğumdan sonra öyle yaptım daha hızlı toparladim 3 haftdan sonra yan yüz üstü yattım bolca su için bolca yürüyüş yap
Zeynayzey elif2424 bence bu karnımda bişey var sorunu psikolojik ilk doğumumda kesinlikle yana yatamadım 2 ay boyunca felan hep sırt üstü yattı ikinci doğumumda hastaneden çıkmadan yan yatırdılar korkma hiç bişey olmaz eğer yatmazan böyle gidersin iyileşene kadar hiç yatamazsın dediler sende dene bi iki yatmada alışıyosun