2 hafta önce bebeğimi sütten kestim ilk gün ağrı azdı ama ikinci ve üçüncü gün ne uyuyabildim ne de kolumu kalirabildim artık göğsüm patlayacak gibi geliyordu ama kesinlikle dokunmasin 3-4 gün ağrı oluyor ama zamanla azalıyor şimdi çok rahatım dokunmasin sağım yapmasın zamanla.geri çekilecek buz koyabilir hafif masaj yapabilir