tosbiksmoms Kızlar 4 ay 23 günlükken 1. Dişi patladı kizimın şimdi 4 ay 29 günlük 2. Geliyor ama çok huysuz,çok ağlıyor. Tavsiyeniz varmi ne yapacagimi şaşırdım.
tosbiksmoms beyzzsenturkk_ onu birazcık kullandım yine aynı ilk dişi kolay çıktı bu çok zorluyor. Yoruldugumu falan takmıyorum ama çok ağlıyor üzülüyorum haline.
Antep27 tosbiksmoms 11 tane karanfili havanda dövüp üstünü gecicek kadar zeytinyağı koyun saklama kabına koyup buzdolabında bir gece bekletin sabahına sürün kullandıktan sonra tekrar dolaba koyun
Berko Benim bebeğimde diş çıkarıyor ama ek gıdaya geçmedi o karanfilli şey zararlı olmaz mı. Dişi çok görünmüyor ama damak hafif paylamış elleyince elime sivri bişey değiyor kaç güne çıkarır sizce