Cerence Afaq çok kötü tarif etmisiniz bildiğiniz üzere ssvd var fakat anlatasım gelmedi böyle yazınca. Çok üzülerek olacak Bi şey yok yani.
1515g Afaq ya benim yengem 10 yıl sonra hamile kaldı ona rağmen normal doğum yapamadı tabi ki yapan vardır ama dokturu söyle bir şey söylemisti bunun için çok iyi bir doktora gitmen lazım tecrübeli her doktor yapmıyor çünkü
lceLady Afaq kac sene gecti? Sansiniz tabiki var sartlar uyuyorsa. Maddi acidan veya sizin bebeginiz bu duruma musaitse. Ssvd yapan doktorlar var yapiyorlar. Benimde 3 sezaryan oldu. 2.gebelikte doktor uygun gordu olur demisti. Ama cift ucret isteyince yani hem Sezaryan hem normal isteyince vazgecmistim
Afaq Cerence Cerence son güne kadar normal doğum demişdi doktor sezeryana hazır degildim çok acı çektim o yüzden uzulerek diyorim
twinboymama bir yakınım yaptı tam 3 sene arayla. ssvd destekleyen doktor ve bunu gerçekten isterseniz, olma ihtimali var tabii. ben de sezaryen oldum, bir daha nasip olursa ssvd deneyeceğim kesinlikle
Afaq lceLady bir yıl falan yalnız yaşıyorum sezeryan olunca kaç gün acı çekiyo insan bebeğime bakamaz hale geldim resmen(