Liya01 canım ben sürekli gidiyorum tatile bebekle, hiç odasında uyutmadım hep kucağmda emzirip uyuyunca bebek arabasına koydum, çok rahat oldu. Ya da şezlonga koltuğa falan koydum artık otelde nerede duruyorsam. Odaya çıkma alışkanlığı olmasın bence yoksa çok sıkılırsın tatilden. Akşamları daha huysuz oluyorlar tabi ama yine de müzikli ortamda da uyuttum keyfime baktm ben, uyumadıysa 22:30 gbi falan çıktık odaya