balliikedii Molfix pure and soft güzel. Mavi paketini de kullanıyorum o bazı sabahlar çiş kaçırıyor ama karpuz vs yediyse. Sleepy popolu bebeklere uygun değil bence. Kaçırmadığı tek çiş ya da kaka olmuyordu. Ama inceliği de hoşuma gidiyor. Külot bezini alıyorum, molfixin külot bezinden daha çok sevdim. Goon dan nefret ettim. Aldığım paketi bir gün kullanıp verdim. Bu kadar koku yapan başka bir bez olamaz yani. Prima gece bezi olarak kullanıyordum ama içindeki o beyaz beyaz kristallerin bu kadar farkedilir olması beni çok rahatsız etti. Hepsinin ayrı ayrı şeyleri var, deneye deneye bulacaksınız sanırım siz de benim gibi.