Ebus2045 görümcem 2ci sezaryeni oldu 5 gün önce evde bir çocuk daha olduğu için oturamadı sadece ağrısı ilkine göre az daha çok oldu adet sancısı gibi dedi aynı yerden kesilmiş ondan da olabilir mi bilmiyorum ama şuan iyi bende 2ci sezaryen olacağım az kaldı güzel geçti bence umarım bizim ki de öyle olur