Merhabalar bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Gece gündüz kısa uykular yapıyor. Bu dönemlerde olabiliyormuş fakat sürekli memede uyuyor. Bu çok yorucu olmaya başladı. Başka nasıl uyuyabilirim? Önerileriniz neler? Danışmanlık alan var mı bu konuda yardımcı olabilir misiniz?