Merhaba kızlar ayın 15inde adet oldum 22si gibi abdest aldım. 1 haftadır iki kere lekelenmem oldu daha önce hiç başıma gelmemişti. 1 yıldır yasmin hap kullanıyorum ondan olabilir mi acaba ? Ama dediğim gibi ilk defa bu ay böyle bir şey yaşadım 1 yıl boyunca hiç böyle problemim olmadı. Başına gelen var mı neden olabilir acaba?