Goktug34 Merhabalar çalışan biriyim geçen hafta rahatszdm rapor aldm raporumu iş yerime gönderdm e devletten baktgmda işlemler dewam ediyor diyo iş veren yada SGK raporumu onaylamiyormu bu konu hakkında bilgisi olan varmı