Ayseylm diğer doktorları bilmiyorum ama Öznur Bulut diye bir doktor vardı kısın kızım hasta olmuştu MHRS ye baktım heralde biri iptal etmişti ertesi güne bu doktora randevu buldum zaten hasta olarak geldiğimizi görünce bir bozuldu nasıl aldınız randevu falan diye sordu neyse muayene etti ciğerleri temiz dedi ama yinede bir kan tahlili yapalım dedi tamam dedim birde baktım ciğer filmi istemiş beni hiç bilgilendirmedi isteyeceğine dair ciğerleri temiz demişti ya bende dedim belki yanlışlık yaptı neyse ertesi gün sonuçlar için gittim ciğer filmini cektirmemissin dedi hocam ciğerleri temiz demiştiniz birde hiç bilgilendirmediniz beni yanlışlık olduğunu düşündüm dedim yinede emin olmalıydık cektirmen lazımdı dedi neyse kan tahlilleri ne geldik kızımın kan değeri düşük çıktı öyle bir panikle oooo çok çok düşük bir dger büyük ihtimal anemi taşıyıcılığı var hemen hemetolojiye sevk ediyorum sizi dedi ben bu değerler bebeğe ilaç bile yazamam (8 çıkmıştı) akşam gelin acile ilaç yazdırın deyip hiç bir şey yapmadan yolladı bizi
Korkuyla normalde büyük kızımıda hep goturdugum hatta kuzenlerimin çocuklarının bile doktoru olan yani yaklaşık 20 senedir tanıdığımız doktora götürdüm ciğerleri temiz boğazındada bir şey yok üst solunum yolu enfeksiyonu dedi ilaç bile yazmadı anlattım doktorun film istediğini doktor bile şaşırdı biz filmi genelde covid veya zatürre şüphesi de istiyoruz dedi yani eger o an film cektirseydim kızım boşuna radyasyona maruz kalacaktı kan değeri içinde bu aydaki bebeklerde sıklıkla görürüz kansızlığı damlasını değiştirelim sende yiyecekler ile destekle 1 yaşından sonra yine bakalım ona göre şurup formunda takviyeye geçeriz yada suphelendigimiz bir durum olursa araştırıriz dedi 3 ay sonra tahlil yaptirdigimda kan değeri normal düzeye gelmişti çok şükür