[silindi] bizimde yarın doğum günümüz kışlık alacağız dediler bende birşey demedim. Şehir dışında olduğumuz için geçe kalacak doğum günü hazırlığı , ama herşeyi varsa bez mama ısrar ediyorlarsa alabilirler , ona bile hayır demem. Sonuçta bebeğimin kullanabileceği birşey olması benim için daha iyi bir tercih. Altına da gerek yok. Büyük şeyler almasına gerek yok. Herkes kızımın neyiyse yapmacık davranmasınlar yeterli.