Binnur_cam muhtemelen soldaki yatıl pozisyonuyla alakalı, konforlu gelmiyor galiba bizim bebelere 🤣 yatarak emzirdiğimde alıyor çoğunlukla. Gece de alıyor ama gündüz bi haller oluyor hanımefendiye. Her şeye karşı o kadar memnuniyetsiz ki artık sorgulamıyorum. Kucakta mızıldıyor, yatırıyorum mızıldıyor, memeye sinirleniyor, uykuya direniyor falan derken saldım artık her şeye zamanla geçer diyorum 🤣