Merhaba anneler, oğlum 6.5 aylık ama artık memeyi neredeyse bıraktı sadece uyku sırasında emiyor gündüzleri ise çok nadir. Göğsümün birinde süt kaldığını hissediyorum ele dr geliyor kitle gibi. Bebegim de az emdiği için meme tamamen boşalmıyor. Arada da batma hissi yapıyor o bölge. Bu konuda bilgisi olan yaşayan var mı? Ne önerirsiniz doktora gitmeliysem hangi bölüme gitmeliyim?