Aslios Merhaba kızlar, 5 aylık bebeğim fazlaca terliyor. Özellikle başı, boynu ve sırtı. Kafasını koyduğu yer bayağı ıslanıyor garip bir şekilde. Normal bir durum mu acaba? Teşekkürler
1aysekaplannnn Aslios benim kızımda öyle yaz başladığından beri aşırı terler su gibi olur heryeri genetik bence birazda toplu kızım kilolu ondan olabilir sizinki nasıl bilmiyorum da şuan 7 buçuk aylık 5 6 aylıkken daha çok terlerdi
jap Aslios normal canım iki kızım var büyüğünün kafası çok terlerdi. Şuan küçük 6aylık aynı şekilde kafasının altı sırıl sıklam oluyo resmen yatarken
Aslios 1aysekaplannnn çok toplu değil bemim bebeğim. Havalar sıcak normaldir diye düşünüyorum ama yine de sormak, deneyimleyen siz kıymetli annelere de danışmak istedim. Teşekkür ediyorum 🌸