Merhaba anneler doğalı 1 aylık olduk bile seri alçılama ve aşilotomi ameliyatı oldu daha sonra ayakkabı giyecek 4 yaşına kadar başına gelen var mı nasıl bir süreç ve geçti mi daha kısa sürede biten var mı konu ile bilgisi olan varsa paylaşabilir mi 🙏