Annemioldumbensimdi oğlum 8 ay 5 günlük🫠 7.aydan beri 3 öğün şeklinde gidiyoruz. Hiç püre vermedim. Pütürlü yemeye alıştı. Sabahları yumurta sarısı bazen omlet,muzlu pankek vs , avakado ve ev yapımı labne peynirimden yiyor. Öğlen bazen çorba bazen (kendimize yaptığımız gibi olan yemeklerden) semizotlu,kuzu kıymalı yemek bazen tatlı patatesli kıymalı yemek, kıymalı biber dolması gibi gibi. Son öğünde de meyveli ev yapımı yoğurt veriyorum. Doktorumuz çorbadan ziyade normal şekilde yemek yemeye alışsın artık dedi. Zaten sakız gibi çiğniyor artık herşeyi😂 7 aylık değildik doktorumuz kuzu kıymaya sarımsağa soğana başlatmıştı o şekilde devam ediyoruz. Kilo ve boy olarakta öndeyiz sadece anne sütü alıyor ancak muhallebi vs yasak :)